CRÍTIQUES


No m'oblideu mai, 2018.
  • Ana Prieto (Núvol): "Els dos actors (Elies Barberà i Marta Montiel) mostren una gran quantitat de recursos i registres a l'hora d'interpretar diferents testimonis."
  • Fernando Solla (En Platea): "Tanto el trabajo de Elies Barberà como de Marta Montiel es impresionante. Ellos se convierten en los protagonistas y testimonios que nos explican qué les llevó a intentar suicidarse de niños o adolescentes. Resulta increíble la interiorización de un texto tan duro y complejo. Ambos consiguen mostrarnos tanto los factores externos como también (y más difícil) los internos. Cada uno a su manera, naturalizan los distintos acentos manteniendo unos gestos o ademanes específicos y sutiles. Lo que llegan a transmitir con la mirada estos dos artistas es inconmensurable. De un modo que consiguen un efecto psicosomático en el público."
  • Nicolas Larruy (Espectáculos Bcn): "Interpretat de forma excel·lent per Elies Barberà i Marta Montiel."   
Realpolitik, 2017.
  • Joan Foguet (El Temps): "La interpretació dels sis actors que encarnen tipus ben identificables en la vida real té una força i una presència magnètiques."
  • Marc Dalmau (En Platea): "Una interpretación sublime por parte de todos los actores, que dramatizan sus personajes a la perfección y sin fallos."

99%, 2015.
  • Carme Tierz (Recomana.cat): "Bons diàlegs, bones interpretacions." 
  • Manuel Pérez i Muñoz (Recomana.cat): "99% està a l'alçada en energia i muscle d'anteriors treballs d'Enjòlit."

El setè cel, 2014.
  • Juan Marea (Culturalia.net): "También acierta con alguno de sus actores: sensible Marta Montiel como niño delicado y desconcertado" 
  • Joan Anton Benach (La Vanguarda): "completen l'excel·lent formació, Marta Montiel,..."

Si no ens paguen, no paguem!, 2013.
  • Santi Fondevila (Time Out): "Dels intèrprets cal destacar la vitalitat i comicitat de Marta Montiel" 
  •  Agustí Garzó (Levante): "¿Y Marta Montiel? Sencillamente genial cuando su imaginación se desborda para seguir con este agotador ejercicio de ocultamiento y embuste."
 
Tornem després de la publicitat, 2012
  • Elisa Díez (Butaques i somnis): "Destaca amb llum pròpia la Marta Montiel, gairebé desconeguda però que espero que es converteixi en una habitual en la cartellera barcelonina després d'aquesta obra" 

Corrüptia, 2010-2011
  • Joan Anton Benach (La Vanguardia): "Hay en Corrüptia un trabajo actoral minucioso y exigente… Teatre de l’Enjòlit intenta ganarse una rápida solvencia como compañía de una rigurosa profesionalidad. El magnífico tándem peleón (...) y de Marta Montiel, todos impecables. Hay que augurar un buen futuro a la joven formación"  
  • X. A. Víllora (Levante): "La excelente interpretación del resto del elenco, (...) y la espléndida Marta Montiel"
  • Toni Polo (Público): "Marta és una altra poderosa empresària, i per tant, manega molts fils. Encara que és més maca, molt més maca que ell, algú veu en aquesta dona un altre personatge de la trama Gürtel: El bigotes. (...) Fins que tot peta i per videoconferència, apareix (amb una mala llet!) Lola, amenaçant de teletransportar-se des de la capital. Arrugada, maquillada, elegant... i amb tota aquella mala llet, cridant en castellà, també aquesta Dolores (vull dir Lola) recorda a algú dins de tot l'enrenou"

Els Residents, 2008
  • Pep Barbany (El 9 Nou): "Juli tan atractiva com basta (magnífica creació de Marta Montiel)"  

Seguretat, 2008
  • Pep Barbany (Time Out): "El treball actoral, complex, és excel·lent, molt ben conjuntat i ple de matissos. Així doncs, els dubtes dels protagonistes es traslladen a platea amb eficàcia, i les seves inseguretats esdevenen també les de l'espectador"
  • Gerard Guix (Delictes i faltes. Article sobre la Nova dramatúrgia catalana): "I per sobre de tot això hi ha uns actors que (sense excepció) claven els seus personatges (desdoblant-se amb una facilitat que espanta) i fan una cosa a la que estem poc acostumats, se'ls creuen"